Accountmanager buitendienst (Zuid-Nederland)

SnelStart ontwikkelt betaalbare administratieve software voor zzp’ers en mkb’ers in Nederland. Dat doen we voor ruim 71.000 klanten. Wat we belangrijk vinden? Gedreven teams die werken aan tastbare resultaten. Daar zorgen we samen met zo’n 130 collega’s iedere dag voor. Wil jij als accountmanager in ons salesteam een bijdrage leveren aan onze groei? Solliciteer dan snel!

Ons salesteam bestaat momenteel uit een teamlead (tevens accountmanager), vijf accountmanagers buitendienst en vier accountmanagers binnendienst. Zij richten zich op accountants- en administratiekantoren en daarnaast ook op software- en implementatiepartners.

Als accountmanager in de regio Zuid-Nederland adviseer je kantoren over de oplossingen die SnelStart te bieden heeft. Je onderhoudt met nieuwe én bestaande klanten goede relaties. Je bezoekt ze en geeft trainingen en webinars. Je bent meerdere dagen per week op pad om kantoren in het land te bezoeken. Ons kantoor in Alkmaar is je uitvalsbasis.

Je weet wat onze klanten willen en streeft ernaar om samen met hen naar een volgend 'level' te komen. Op basis van de wensen en verwachtingen van onze klanten ontwikkel je een verkoopstrategie. Je gaat na of ze tevreden zijn met onze producten en diensten en wat beter kan. Daarnaast probeer je nieuwe klanten aan SnelStart te binden door actieve prospectie te doen bij potentiële klanten.

Je werkt nauw samen met de andere accountmanagers en de commercieel manager en denkt samen met hen strategieën uit. Je hebt inhoudelijke kennis over onze producten en krijgt er energie van om onze klanten te trainen en te enthousiasmeren. Met jouw positieve, proactieve houding zorg je voor een glimlach bij iedere klant en je bent een expert in het onderhouden van goede klantrelaties. Je wordt blij van technische ontwikkelingen en automatisering. Je rapporteert aan de commercieel manager.

Wij bieden:
  • Een uitdagende en afwisselende baan
  • Relevante opleidingen en trainingen
  • Een marktconform salaris
Wij zoeken in jou:
  • HBO/WO werk- en denkniveau
  • Lef, humor en het vermogen om je in te leven in de klant
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Een sterk verantwoordelijkheidsgevoel
  • Veel enthousiasme en gedrevenheid voor je vakgebied
  • Een goede salesinstelling
  • Een digitale mindset

Een afgeronde opleiding in de richtingen Economie, Accountancy of Commercie is een pre, net als kennis van SnelStart.

Jij bent:
  • Klantgericht én commercieel
  • Stressbestendig
  • Creatief
  • Communicatief sterk
  • Goed in samenwerken
  • Accuraat
  • Resultaatgericht

Screening maakt onderdeel uit van onze werving- en selectieprocedure. Onder screening wordt onder meer verstaan: het nagaan van ervaringen met justitie en/of politie en het natrekken van referenties.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Direct solliciteren