Accountmanager Zuid-Nederland

Ik ben SnelStart. Ik ontwikkel betaalbare administratieve software voor zzp’ers en mkb’ers in Nederland. Dat doe ik voor ruim  71.000 klanten. Wat ik belangrijk vind? Met gedreven teams werken aan tastbare resultaten. Samen moeilijke dingen makkelijk maken. Daar zorg ik met zo’n 130 collega’s elke dag voor. Ga jij als accountmanager in ons Salesteam een bijdrage leveren aan onze groei?

Het Salesteam bestaat nu uit een Manager Sales, vijf Accountmanagers en vier Sales & Support Officers binnendienst. Het team richt zich op accountants- en administratiekantoren en daarnaast ook op software- en implementatiepartners. Ben jij de accountmanager die deze kantoren in Zuid-Nederland adviseert over de oplossingen die SnelStart biedt?

Als accountmanager onderhoud je goede relaties met nieuwe en bestaande klanten. Je bezoekt ze en geeft productdemonstraties en presentaties. Je bent meerdere dagen per week op pad om kantoren te bezoeken. Het SnelStart-kantoor in Alkmaar is je uitvalsbasis. Jij weet wat klanten willen en probeert samen met hen naar een volgend ‘level’ te komen. Je ontwikkelt een verkoopstrategie op basis van hun wensen en verwachtingen. Zijn de klanten tevreden met de producten van SnelStart? Hoe kun je ze nog beter helpen? Daarnaast probeer je nieuwe klanten aan SnelStart te binden door actieve prospectie te doen bij potentiële klanten.

Natuurlijk werk jij nauw samen met je collega-Accountmanagers en de Manager Sales. Samen denk je strategieën uit. Het geeft je energie om klanten te informeren en enthousiasmeren. Jouw inhoudelijke productkennis helpt daarbij. Met jouw positieve, proactieve houding zorg je voor een glimlach bij elke klant. Je bent een expert in het onderhouden van goede klantrelaties. Technische ontwikkelingen en automatisering maken jou blij. Je rapporteert aan de Manager Sales.

Dit heb jij:

  • Hbo/wo werk- en denkniveau
  • Lef, humor en het vermogen om je in te leven in de klant
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Een sterk verantwoordelijkheidsgevoel
  • Veel enthousiasme en gedrevenheid voor je vakgebied
  • Een goede salesinstelling
  • Een digitale mindset
  • Een afgeronde opleiding in de richtingen Economie, Accountancy of Commercie is een pre, net als kennis van SnelStart

Jij bent:

  • Klantgericht én commercieel
  • Stressbestendig
  • Creatief
  • Communicatief sterk
  • Goed in samenwerken
  • Accuraat
  • Resultaatgericht

Dit bied ik:

  • Een uitdagende, afwisselende baan binnen een energiek en gedreven team.
  • Een marktconform salaris, bijdrage in je pensioen, lease-auto, en 30 vakantie dagen!
  • Volop opleidingsmogelijkheden. Ik vind het belangrijk dat je je blijft ontwikkelen en motiveer je daartoe.
  • Een functie met inhoudelijk veel vrijheid, waarin je samenwerkt met collega’s die allemaal hetzelfde doel voor ogen hebben: moeilijke dingen makkelijk maken.
  • Zit-sta-werkplekken, hyper-ergonomische stoelen, pingpong en voor de innerlijke mens dagelijks vers fruit en noten en een uitgebreid koffie- en theeassortiment.
  • SnelStart scoorde in 2017-2018 drie sterren op het keurmerk Beste Werkgever.

Screening maakt onderdeel uit van onze werving- en selectieprocedure. Onder screening wordt onder meer verstaan: het nagaan van ervaringen met justitie en/of politie en het natrekken van referenties.

Direct solliciteren