Adviseur Customer Service

Als adviseur zet je de klant centraal. Je haalt voldoening uit je werk door klanten blij te maken, hun vragen adequaat te beantwoorden en ze te adviseren. Dit doe je vanuit een van de drie teams. Samen met zo’n 40 collega’s ben je het aanspreekpunt voor onze kanten. Je geeft telefonisch en schriftelijk antwoord op de meest uiteenlopende vragen over onze software en alles wat daarbij komt kijken.

We hebben ongeveer vier maanden nodig om je goed in te werken. We zoeken dan ook geen jobhoppers, maar mensen die zich graag willen verdiepen in ons product, leergierig zijn en klantgericht. Collega’s die al jaren bij ons werken geven aan dat ze elke dag nog nieuwe vragen en problemen van klanten tegenkomen. Na het inwerken ben je een expert op je vakgebied en blijf je je kennis van SnelStart ontwikkelen. Ook ben je bereid om binnen een jaar het diploma basiskennis boekhouden te halen. Je hebt plezier in het oplossen van vraagstukken en gaat liever de diepte in dan de breedte. Met jouw positieve, proactieve houding zorg je voor een glimlach bij iedere klant.

Wij bieden:

  • Interne opleiding als voorbereiding op je werkzaamheden
  • Mogelijkheid tot volgen van externe opleidingen
  • Coaching on the job
  • Een vast dienstverband na 7 maanden
  • Een marktconform salaris

Jij hebt:

  • Een groot empathisch vermogen
  • HBO werk- en denkniveau
  • De instelling om je vast te bijten in vraagstukken

Jij bent iemand die:

  • Het prettig vindt om zelf problemen op te lossen
  • Anderen graag blij maakt

Jij hebt een streepje voor als je:

  • Boekhoudkundige kennis hebt
  • Kennis hebt van computersystemen
  • Getraind bent op gesprekstechnieken

Screening maakt onderdeel uit van onze werving- en selectieprocedure. Onder screening wordt onder meer verstaan: het nagaan van ervaringen met justitie en/of politie en het natrekken van referenties.

Direct solliciteren