Event Planner

Ik ben SnelStart. Ik ontwikkel betaalbare boekhoudsoftware voor zzp’ers en mkb’ers in Nederland. In 2017 was ik Microsoft Partner of the Year (Netherlands) en wat ik helemaal cool vind: in 2017-2018 kreeg ik het keurmerk voor Beste Werkgever van Effectory / Intermediair. Met zo’n 140 collega’s werk ik er aan om de meer dan 71.000 klanten van SnelStart te helpen het ondernemen makkelijk te maken. Pas jij bij mij?

Mijn Team Marketing is een divers team. Alle disciplines van marketing zijn er in vertegenwoordigd. Ben jij mijn nieuwe event-planner? Neem jij met plezier de verantwoordelijkheid op je voor de logistieke en productcoördinatie van onze business-evenementen?

Events (projecten) voer jij inhoudelijk van begin tot eind zorgvuldig uit. Je werkt daarbij samen met de event-coördinator. Je onderhoudt contacten en werkt samen met interne en externe stakeholders. Je zorgt dat alles tot in de puntjes is georganiseerd en houdt de kosten nauwlettend in de gaten. Je denkt en werkt ook mee aan de marketingcampagnes die samenhangen met events.

Hoe ziet onze eventkalender eruit? Op jaarbasis is SnelStart op een twintigtal events vertegenwoordigd. Hierbij kan je denken aan de KVK-startersdagen, de Dag van de ZZP’er, de Webwinkel Vakdagen en diverse events gericht op accountantskantoren. Daarnaast zijn er nog tientallen kleinere events zoals onze eigen maandelijkse Koffie & Meer… en organiseren wij éénmaal per jaar SnelStart Aangenaam (www.snelstart.nl/aangenaam) waar wij circa 650 relaties en diverse partners mogen begroeten. Veel variëteit en genoeg te doen.

In de praktijk kan het zijn dat je een event de ene keer van A tot Z organiseert, terwijl je de andere keer alleen een bijdrage levert aan een event dat door een van de SnelStart-teams wordt georganiseerd. In alle gevallen ben je vanuit Team Marketing het aanspreekpunt voor alle events. Samen met de event-coördinator zorg jij dat alles op rolletjes loopt.

Dit regel jij:

  • Grondige voorbereiding van evenementen en het opstellen van een uitgebreid en gedetailleerd draaiboek.
  • Uitwerken van budgetten en planningen die je strikt respecteert.
  • Communicatie en professionele samenwerking met iedereen die betrokken is bij de organisatie.
  • Briefing en aansturing van collega(’s) en leverancier(s).
  • Het goede verloop van evenementen van opbouw tot afbouw.
  • Deelname aan beurzen en (op termijn) verzorgen van presentaties.
  • Het opstellen van medewerkers- en transportplanning.
  • Evaluatie en calculatie ná het event.

Dit bied ik:

  • Een dynamische werkomgeving.
  • Een uitdagende baan waarin jij verantwoordelijk bent voor al onze events.
  • Zit-sta-werkplekken, hyper-ergonomische stoelen, pingpong, voor de innerlijke mens dagelijks vers fruit en noten, een uitgebreid koffie- en theeassortiment.
  • Volop opleidingsmogelijkheden, wij vinden het belangrijk dat je je blijft ontwikkelen en we motiveren je daartoe.
  • Een eerlijk salaris, vakantiegeld en een pensioenbijdrage, reiskosten vanaf 10km woon-werkverkeer.
  • Een vast dienstverband na 1 jaar.
  • Een gezellig en gedreven team.

Jij hebt:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Ervaring met evenementenorganisatie
  • Oog voor detail
  • Een sterk verantwoordelijkheidsgevoel
  • Overzicht
  • Een passie voor organiseren
  • Een hands-on mentaliteit
  • Een rijbewijs

Jij bent:

  • Een spin in het web
  • Een organisatietalent
  • Planmatig en kunt goed prioriteren
  • Resultaatgericht
  • Flexibel
  • Communicatief sterk en duidelijk
  • Proactief

Screening maakt onderdeel uit van onze werving- en selectieprocedure. Onder screening wordt onder meer verstaan: het nagaan van ervaringen met justitie en/of politie en het natrekken van referenties.

Direct solliciteren