Executive Assistant

SnelStart ontwikkelt betaalbare administratieve software voor zzp’ers en mkb’ers in Nederland. Dat doen we al meer dan 35 jaar en inmiddels voor ruim 78.000 klanten. Onze missie? Moeilijke dingen makkelijk maken. Daar zorgen we samen met zo’n 160 collega’s iedere dag voor. Voor onze Commercieel directeur, tevens statutair bestuurder, zoeken wij nu een assistent. 

De commercieel directeur heeft een veelzijdige en veeleisende baan. Hij is eindverantwoordelijk voor de afdelingen Sales & Marketing, Klantenservice, Branding en HR. Ook de productmanager en de marketing business analyst rapporteren aan hem. Aan jou de dankbare taak om hem te ondersteunen in dit takenpakket. 

Je biedt op hoog niveau en in de meest brede zin van het woord ondersteuning. Je denkt mee en vooral vooruit. Je stelt de juiste prioriteiten en bewaakt deadlines. Je beheert de agenda en de email inbox en je voert redactie van beleidsdocumenten. Ook organiseer je in- en externe meetings en zorg je voor de verslaglegging hiervan. Je bent vaak het eerste aanspreekpunt voor zowel klanten en partners als collega’s. Je kracht zit in het organiseren van je eigen werk op een ontspannen manier en je kunt snel schakelen tussen diverse werkzaamheden. 

Wat ga je zoal doen?

  • beheren van de agenda en e-mailbox;
  • verzorgen van de correspondentie;
  • verzorgen van de (logistieke) voorbereiding van overleggen en vergaderingen;
  • actief bewaken van en pro actief reageren op de procesmatige en procedurele voortgang van lopende dossiers en opdrachten;
  • voorbereiden en organiseren van (grote) interne bijeenkomsten en evenementen;
  • uitvoeren van het bestuurssecretariaat. Dit doe je samen met de assistent van de algemeen directeur;

Wat breng je mee? 

Je bent een ervaren, professionele executive assistant die in staat is snel te schakelen en veel ballen in de lucht te houden.Je bent toegankelijk en betrouwbaar en hebt een accurate en proactieve werkhouding. Je trekt werkzaamheden naar je toe, denkt graag mee en draait nergens je hand voor om. Daarbij ben je nuchter, servicegericht, ondernemend en taalvaardig. Communicatief ben je zeer vaardig en je hebt een uitstekend gevoel voor verhoudingen. Netwerken gaat je heel natuurlijk af. Je kunt humor op zijn tijd zeer waarderen maar weet ook wanneer er hard gewerkt moet worden. 

Enthousiast geworden over deze uitdagende baan en benieuwd wie de persoon is met wie je gaat samenwerken? Kijk dan eens op Herman zijn profiel op LinkedIn.

Wat bieden wij?

  • Iedere maand een marktconform salaris, waarbij we ook je vakantiegeld en een pensioenbijdrage uitkeren. We vergoeden je reiskosten vanaf 10 km woon-werkverkeer. En niet onbelangrijk, 30 vakantie dagen bij een 40 urige werkweek;
  • Een fijne werkplek op ons kantoor in Alkmaar met zit-sta bureaus en hyper ergonomische stoelen. Tijd voor een potje pingpong of tafelvoetbal, en voor de innerlijke mens dagelijks vers fruit en noten en een uitgebreid koffie- en thee assortiment;
  • Een dynamische werkomgeving met veel uitdaging in een brede functie;
  • Volop opleidingsmogelijkheden, wij vinden het belangrijk dat jij je blijft ontwikkelen;
  • Een vast dienstverband na 1 jaar.

Screening maakt onderdeel uit van onze werving- en selectieprocedure. Onder screening wordt onder meer verstaan: het nagaan van ervaringen met justitie en/of politie en het natrekken van referenties.