Supervisor Customer Service

Met slimme, betaalbare boekhoudsoftware helpen wij ondernemers te doen waar ze goed in zijn: ondernemen. Onze software is gemakkelijk in gebruik en voordelig. Inmiddels heeft SnelStart ruim 67.000 klanten, vaak met meerdere gebruikers per klant. Er is altijd wel een klant die iets te vragen heeft. Ons Client Service Center vervult daarom een belangrijke rol binnen ons bedrijf. Onze kernwaarden zijn daarbij heel belangrijk. We vatten ze samen als BOBOB: Betrouwbaar, Ondernemend, Bevlogen, Oplossingsgericht, Behulpzaam. Ben jij de juiste persoon om onze Client Service daarin te sturen?

Als Supervisor ben jij een gedreven socializer, die hart heeft voor zijn teamleden maar daar wel een optimale prestaties voor terug verlangt. Jij vindt de balans tussen de wensen van de medewerker, de wensen van de klant en SnelStart. Alles bij elkaar opgeteld, ben je als Supervisor verantwoordelijk voor de prestaties van jouw team. Je bent proactief; signaleert en rapporteert knelpunten. Je coacht en begeleidt de medewerkers, zodat zij steeds beter worden in hun werk.

Jíj maakt, samen met jouw team, het verschil in service en in de beleving voor de klant! De klant staat bij jou altijd centraal. Wij maken moeilijke dingen makkelijk, dat is de missie van SnelStart. Zorg jij dat de klant dat voelt als hij of zij contact heeft met onze Customer Service medewerkers?

Wat bied jij?

  • Je bent een kei in het begeleiden en motiveren van medewerkers, zodat zij hun doelstellingen behalen
  • Je bent een allround supervisor en neemt ervaring mee die je hebt opgedaan in de contactcenterbranche
  • Samen met onze interne coach bewaak je de kwaliteit van de gesprekken en zorg je voor een prettige en productieve werksfeer
  • Met gestructureerde informatie richting de medewerkers zorg je dat ieder zijn verantwoordelijkheid neemt. Je bent sterk resultaatgericht.
  • Je rapporteert aan de manager Client Service over de resultaten en het functioneren van de medewerkers.

Wat heb jij in huis?

  • Hbo werk- en denkniveau
  • Minimaal twee jaar werkervaring als teamleider / supervisor binnen een klantcontactomgeving
  • Een sterk analytisch vermogen
  • In teamverband ben jij op je best
  • Je bent proactief en initiatiefrijk
  • Je hebt een duidelijke manier van communiceren en vertegenwoordigt de belangen van je team binnen de organisatie
  • Je maakt de vertaalslag van organisatiedoelstellingen naar de dagelijkse praktijk van jouw team
  • Je weet goed gebruik te maken van management en stuurinformatie

Wat bieden wij?

  • Een zeer divers team, met fijne, behulpzame collega’s.
  • Een ergonomische werkplek op onze locatie op Texel en in overleg soms ook in Alkmaar
  • Interne opleiding als voorbereiding op je werkzaamheden
  • Mogelijkheid tot het volgen van externe opleidingen
  • Een vast dienstverband na 7 maanden
  • Een marktconform salaris
  • Een informele werkomgeving met oog voor jou als persoon. Zit-sta-werkplekken, vers fruit en noten houden je fit en voor de thee- en koffieleuten hebben we een uitgebreid assortiment.

Screening maakt onderdeel uit van onze werving- en selectieprocedure. Onder screening wordt onder meer verstaan: het nagaan van ervaringen met justitie en/of politie en het natrekken van referenties. Ook een assessment maakt deel uit van de procedure.

Spreekt de functie je aan? Solliciteer dan snel via onderstaande knop.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Direct solliciteren