Workforce Management Specialist

Ik ben SnelStart. Ik maak moeilijke dingen makkelijk voor mijn ruim 71.000 klanten. Dit doe ik met een makkelijk boekhoudprogramma en goede ondersteuning aan mijn klanten als ze er even niet uitkomen. Hiervoor heb ik een deskundige Customer Service met meer dan 45 top-adviseurs. Om de klanten goed te woord te kunnen staan ben ik op zoek naar een Workforce Management Specialist. Kun jij mij helpen?

Binnen de organisatie ben jij het aanspreekpunt voor alle zaken die de capaciteit van de afdeling Customer Service raken. Jij analyseert data van onder andere telefoon, e-mail en orders. Op basis daarvan analyseer je het toekomstige contactverkeer. Zo zorg jij ervoor dat alles op rolletjes loopt.

Dit doe jij ook:

  • Je maakt een forecast op korte, middel- en lange termijn, waardoor jij tijdig dilemma’s signaleert en daarvoor de juiste oplossingen aandraagt.
  • Je maakt weekroosters en een personeelsplanning, waarbij je rekening houdt met verlof, ziekte, systeemstoringen, overleg en zaken als opleiding en coaching.
  • Je adviseert het management gevraagd en ongevraagd over belangrijke thema’s, zoals bereikbaarheid, routeringen en je past skillsets aan. Ook adviseer je over de aanschaf van plannings- en forecastsoftware en optimaliseer je het gebruik daarvan.
  • Je stelt rapportages op over onder andere servicelevels, afhandeltijden en andere relevante KPI’s.
  • Je zorgt voor de dagelijkse trafficwerkzaamheden, zodat we aan de klantbelofte kunnen voldoen en onze servicelevels behalen.

Dit ben jij:

  • Je hebt hbo werk- en denkniveau.
  • Je hebt ervaring of veel affiniteit met de nieuwe communicatiekanalen chat, social media en webcare.
  • Je bent goed op de hoogte van alle (technologische) ontwikkelingen binnen het vakgebied.
  • Je bent bekend met plannings- en forecast-software.
  • Je werkt graag actief samen om de gezamenlijke doelen te realiseren.
  • Je bent en werkt gestructureerd en kunt processen opzetten.
  • Je bent de spin in het web. Je weet als geen ander wat er van je wordt gevraagd als het gaat om het besturen van klantcontact en het leveren van optimale service.
  • Je hebt ruime ervaring (3-5 jaar) als planner in een klantcontactcenter.
  • Je beschikt over een gezonde dosis humor en stelt werkplezier als belangrijke voorwaarde voor een gezonde werkplek.

Wij bieden jou:

  • Elke maand – uiteraard – je salaris, vakantiegeld en een pensioenbijdrage.
  • Jaarlijks 30 vakantiedagen (bij fulltime) en twee keer per jaar kleedgeld.
  • Een informele werkomgeving met oog voor jou als persoon. Zit-sta-bureaus, hyper-ergonomische stoelen, vers fruit en noten houden je fit. Voor thee- en koffieleuten is er een uitgebreid assortiment!
  • In 2017 en 2018 hebben wij het Keurmerk Beste Werkgever gekregen, daar zijn we nog steeds heel trots op.

Spreekt de functie je aan? Solliciteer dan snel via onderstaande knop.

Screening maakt onderdeel uit van onze werving- en selectieprocedure. Onder screening wordt onder meer verstaan: het nagaan van ervaringen met justitie en/of politie en het natrekken van referenties. Ook een assessment maakt deel uit van de procedure.

Direct solliciteren