Klanten van SnelStart voelen zich gehoord en welkom. Ze weten dat ze elke vraag aan onze klantenservice kunnen stellen. Hoe we dat doen als KCC? We stappen in de schoenen van onze klant.
SnelStart is een klantgedreven organisatie. Onze klant en zijn feedback zijn leidend in álles wat we doen. Niet altijd even makkelijk, wel hard nodig. Waarom? Omdat we willen blijven groeien. Onze software is al 40 jaar een begrip in boekhoudend Nederland en dat willen we graag zo houden.
'We doen er alles aan om de klant zo goed mogelijk te helpen. We kunnen met elkaar lachen en praten. Zelfs na een minder prettig klantgesprek, blijft de spirit erin.'
Bekijk video!Het ideeënplein is dé plek waar klanten hun ideeën achterlaten. Vervolgens kunnen zij zelf stemmen op het beste idee.
Naar vacaturesHoe we zorgen dat elke klant die belt, chat of mailt zo goed en snel mogelijk wordt geholpen? Dankzij onze specialisten van WFM. Zij beheren de werkvoorraad voor de klantadviseurs en zorgen voor minimale wachttijden.
Bekijk alle vacatures'Gesprekken gaan lang niet altijd puur over het boekhoudpakket. Natuurlijk geef ik vaak uitleg en informatie over het pakket, maar met veel klanten maak ik een persoonlijk praatje wat niet direct met ons product te maken heeft. Dat maakt het werk puur. Ik zit hier echt om de klant te helpen.'
Naar vacaturesOnze afdeling Incident Management analyseert incidenten (zoals storingen) op impact en stelt de oorzaken vast om het vervolgens op te (laten) lossen of een work-around te bepalen. Het is hét meldpunt voor alle mankementen binnen ons product.
De incident managers zijn het schakelstuk tussen onze IT-afdeling en het KCC voor structurele oplossingen. Bij kritieke incidenten (escalaties) verzorgen zij alle in- en externe communicatie richting stakeholders en klanten.
'Binnen dit team zorgen wij met elkaar dat het KCC op de hoogte is van de ontwikkelingen en gebeurtenissen binnen het bedrijf. Daarnaast zorgen wij met onze verschillende expertises dat de collega’s zo goed mogelijk hun werk kunnen doen. Denk aan coaching, storingen en incidenten monitoren, ons Kennisplein voorzien van artikelen, collega's informeren via een stand- ups en het KCC vertegenwoordigen bij interne projecten.'
Naar vacaturesHeerlijke koffie, vers fruit en verse noten. Dat vind je dagelijks op kantoor. Wat nog meer? Een pingpong-tafel, dartbord en een megagroot scherm om te mariokarten.
We hebben ook genoeg rustige werkplekken en zitjes zodat je je goed kunt focussen of je creativiteit kwijt kunt in je werk.
Gratis tip: schuif lekker vaak aan in ons Grand Café voor de heerlijke daghap of een gezonde smoothie van onze gastheer Leo. Ons Team Facilitair staat trouwens altijd open voor jouw suggesties om het op kantoor nóg fijner te maken!
Overweeg je te solliciteren, maar wil je eigenlijk eerst wat meer informatie? Of wil je vrijblijvend kennismaken? Bel gerust of stuur een mail. De koffie staat klaar!
Neem contact op